fallback

HP избра Snimka.bg за брандинг, онлайн промоции и рекламна рубрика

Рекламната кампания, включваща промоцията ВИП статут “НР потребител”, е валидна в рамките на един месец

10:13 | 11.07.06 г.

Световният доставчик на технологични решения за клиенти, бизнеса и институциите Hewlett-Packard (HP) избра най-големия сайт в България за любителски снимки Snimka.bg за осъществяване на интернет рекламна кампания.

Съвместната инициатива включва: цялостно брандиране на страниците на сайта с цветовете, логото и основните елементи от визията на HP; създаване на специална рекламна секция на HP (брандирана рубрика „НР клуб“), представяща новите продукти на компанията; организиране на специална промоция “НP потребител”, осигуряваща на регистрираните на сайта потребители 1GB място за снимки и право на участие в онлайн конкурси-игри на НР.

„Много се радваме, че НР и тяхната интернет рекламна агенция Cybermark избраха Snimka.bg за реализирането на тази кампания. За нас това е признание за качеството на нашия сайт като интернет продукт, услуги и аудитория. Партньорството ни с НР България отговаря на основната ни цел - винаги да представяме най-доброто на нашата аудитория. Надяваме се съвместната ни работа с НР да се превърне в дългосрочно партньорство и да бъде ползотворно както за двете страни, така и за клиентите на HP и потребителите на Snimka.bg“, коментира Надежда Шинева, директор Маркетинг и продажби в Инвестор.БГ АД.

Рекламната кампания, включваща промоцията ВИП статут “НР потребител”, е валидна в рамките на един месец.

Свързани компании:

Инвестор.БГ АД(IBG)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:38 | 13.09.22 г.
fallback