fallback

Раздадоха награди на специалистите по маркетинг у нас

Dnes.bg, част от групата на Инвестор.БГ АД, бе номиниран от асоциацията за най-добра електронна страница

11:59 | 06.05.06 г.
Автор - снимка
Създател

На 4 май за втора поредна година асоциацията на маркетолозите в България раздаде награди на специалистите по маркетинг у нас, които чрез реализираните си реклами и кампании са успели да привлекат вниманието на потребителите през 2005 г. Носителите на отличията бяха избрани от Българската асоциация по маркетинг (БАМ) с еднократно гласуване от всички членове на асоциацията, уточни проф. д-р Веселин Благоев, председател на БАМ. Номинации в конкурса обаче се извършва с неограничен брой предложения, също от членовете на БАМ.
Отличието за най-добра статия в областта на маркетинга спечели самият Веселин Благоев, а призът за най-добра книга отиде при Генка Рафаилова и Снежина Кадиева за “Маркетинг на туризма и свободното време”. Това заглавие се пребори с още едно българско издание и с три книги, чиито автор или съавтор е Филип Котлър. Маркетинг екипът на “Хранителна индустрия Белла” спечели  четири награди, след като бе получил общо 11 номинации за работата си през миналата година. Сред отличените постижения на компанията бе промоцията “Точени кори Белла с късмети”, която по Коледа зарадва голяма част от българските домакини.
За най-добра цялостна кампания бе наградена БТК заради рекламите “Всичко е по-бързо с ADSL”, които са се харесали на членовете на БАМ повече отколкото въвеждащата кампания на vivatel и поредицата “Клиентите са ни скъпи” на Корпоративна търговска банка. Маркетолозите на банката обаче успяха да вземат приза за най-добра радио реклама. Друга финансова институция – Пиреос банк, спечели в категорията за най-добра печатна реклама във вестниците, докато наградата за реклама в списание бе една от поредните за “Белла”. Dnes.bg, част от групата на Инвестор.БГ АД, бе номиниран от асоциацията за най-добра електронна страница, заедно със сайтове като този на Оргахим и Yvox, като победител в категорията се оказа отново “Хранителна индустрия Белла”.    След като преди около седмица PR-ът на Avon вече бе отличен в друг конкурс, инициативата на козметичната фирма срещу рака на гърдата получи признание и от БАМ. Procter&Gamble България пък спечели статуетка за най-добра вложка във вестник. Въпреки че този тип реклама напоследък е доста популярен, компанията беше единственият номиниран в категорията.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:44 | 13.09.22 г.
fallback