fallback

Обявиха отличниците в PR-а за 2005 г.

Димитър Цонев получи награда за гаф в PR-a, планинското представяне на vivatel грабна специалната награда

10:52 | 30.04.06 г.
Автор - снимка
Създател

На официална церемония тази седмица Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) връчи ежегодните си награди за достижения в сферата на връзки с обществеността (пъблик рилейшънс - PR).
От общия брой участвали в надпреварата кампании (43) бяха излъчени победители в осем основни категории, които станаха носители на PR ПРИЗ 2005. Раздадени бяха и няколко допълнителни награди.
В категория Корпоративна PR кампания наградата отиде при Марк Комюникейшънс за националната дарителска кампания „Книги на моето детство”, реализирана за Coca-Cola и БЧК. Кампанията „Пламък за секс“ на V+O Communication бе отличена в категория PR кампания за продукт или услуга, като е направена по поръчка на Байер България.
Кампанията на Avon „От любов към живота – AVON срещу рака на гърдата“, поверена на All Channels Communication, грабна приза за Обществено значима PR кампания, а „ЕВРОбебе 2005“ на социалното министерство и АП Медия успя да се пребори с конкурентите си в категория PR кампания на структура от държавната или местна администрация.
Кампаниите, носещи посланието за любовта към живота, децата и семейството, спечелиха особени симпатии сред седемчленното жури, което отличи „С „9 месеца” на училище“ на едноименното списание за PR кампания на медия. Екипът на списанието успя да остави зад себе си конкурентите в категорията, а именно Нова телевизия/New Moment PR със „Star Academy - Фабрика за таланти в реално време“ и Списание „Бакхус”/ROI Communication с „Ресторант на годината Бакхус – Chivas Regal“.
Единственият номиниран кандидат за Политическа PR кампания бе отличен в категорията си въпреки известни колебания от страна на журито. Все пак награждаващите са преценили, че постигнатите набелязани резултати на PR-а с „Докторска промяна в Мизия“ (кампания на АП-Медия за НДСВ-Мизия) заслужава адмирации, а обръщането на избирателните нагласи в полза на съответната политическа сила е достойно за награда.
Кампанията на New Moment PR за първата изложба у нас на легендарния автор на еротични фотографии Хелмут Нютон си заслужи приза за Специално PR събитие, докато в категория Комуникационна кампания за вътрешни публики първенци са АИИ Дейта Процесинг с „Промоционални седмици“.
Идеята на Крес за издигането на Мусала на логото на vivatel получи специалната награда на журито, а отличието на БИБА отиде в Euro RSCG Sofia за кампанията Каменица ФЕН купа '05.
Признание за нестандартно PR решение получи кампанията на “Алианц България” за въвеждане на диференцирана ставка за застраховка “Гражданска отговорност”, като от дружеството се похвалиха, че инициативата им е имала и важно обществено значение.
Не липсваше и награда за гаф в PR-a. Неприятното отличие се падна на бившия правителствен говорител Димитър Цонев (понастоящем говорител на БТК) заради кампанията за насърчаване на избирателната активност, проведена от правителството на НДСВ през 2005 г. Напълно професионално Цонев не изрази никакво притеснение от оценката и с гордост показа друга, получена по-рано награда за същата кампания, но призната за постижение във връзките с обществеността.
БДВО е учредено през 1996 г. и е първото българско професионално сдружение в областта на PR-a. Като доброволна, нестопанска професионална организация на специалисти в областта на връзките с обществеността и маркетинговите комуникации, то обединява специалисти, практикуващи и преподаващи в тези области. Конкурсът за отличаване на най-добрите кампании в сферата на пъблик рилейшънс се провежда за шеста поредна година. От 2003 година конкурсът се провежда под името PR Приз.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:14 | 13.09.22 г.
fallback