Създадената организация на работа освобождава служителите от офисите на банката от необходимостта да извършват “бек офис” дейности, свързани с плащания, като насочва усилията им към подобряване качеството на обслужване на клиентите и продажба на продукти и услуги.
Централизираната система е внедрена от "Глобал Консултинг". Фирмата обслужва Райфайзенбанк (България) ЕАД вече 10 години като предоставя високо технологични и гъвкави програмни приложения, които спомагат за надеждност и непрекъснатост на платежните процеси в банката.
Анализите и оценката на проекта са разработени по методологията 6 Сигма за подобряване ефективността на процесите. Централизираната обработка на изходящи плащания води до значително намаляване себестойността на услугата, като в същото време се подобрява и качеството на излъчените платежни нареждания, съобщиха още от банката.
Свързани компании: