fallback

БТК се отказа от Global Net Solutions заради слаби продажби

Global Net Solutions е основен търговски представител на GloBul. Фирмата бе и партньор на Нова телевизия и e-Card за техническото реализиране на гласуването за Big Brother

14:51 | 06.01.06 г.
Автор - снимка
Създател

От началото на 2006 г. Българската телекомуникационна компания (БТК) прекратява търговските си отношения с дистрибуторската верига “Global Net Solutions”, обявиха от компанията.

“Причината да прекратим партньорството си е незначителният обем на продажби на продуктите ни, както и ниската събираемост на сметките на клиентите ни в търговската верига”, обясни Димитър Цонев, говорител на БТК. Global Net Solutions е основен търговски представител на GloBul. Фирмата бе и партньор на Нова телевизия и e-Card за техническото реализиране на гласуването за Big Brother 1 и 2, както и за Star Academy.

До края на миналата година дистрибуторът предлагаше продуктите ADSL и абонаментните планове на БТК “У дома”, както и събираше сметки от името на компанията. Оценка, направена в края на годината, показа, че Global Net Solutions обслужва плащания на сметките на под един процент от абонатите на БТК.

Към момента плащането на месечните сметки може да става както на касите на компанията и в пощенските клонове, така и във всички магазини на търговските вериги Office 1 Superstore, Germanos и 2be.

Абонатите на домашни телефонни постове могат да заплащат сметките си от 14-то до 29-то число на календарния месец и на гишета в Стопанска инвестиционна банка (СИБанк), Обединена българска банка (ОББ), "Финанс инженеринг". Те могат да използват още банкоматите на Борика и ОББ, системите на Datamax и Transcard, както и разплащателните сметки на компанията в по-големите търговски банки.

Свързани компании:

БТК АД (отписана)(5BT)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:28 | 19.08.22 г.
fallback