fallback

Фикосота Синтез, Монбат и Диел с най-успешни продукти в чужбина

Компаниите получиха „Златен компас” за отлична ориентация на международните пазари

14:55 | 21.12.05 г.

Фикосота Синтез, Монбат и Диел Спорт получиха наградите от конкурса „Родното е модно” за произведени в България стоки, които успешно са се наложили или “пробили” на международните пазари. Церемонията по награждаването с наградата „Златен компас” за отлична ориентация на международните пазари се състоя в столичния хотел „Шератон”.

В периода 5-13 декември в Българската стопанска камара постъпиха 26 предложения за номинации, от които жури, включващо представители на БСК, БТПП и СРБ, одобри следните фирми:

В категория „Потребителски стоки”:

„Арома” АД – козметични продукти; „Идеал стандарт” АД – санитарно оборудване; „Фикосота Синтез” ООД – перилни препарати;

В категория „Индустриални стоки”:

„КЕТ” АД – модулни електроинсталационни изделия; „Монбат” АД – акумулатори; „Приста ойл” АД – смазочни масла, собственик на Монбат;

Номинациите в третата категория бяха направени от жури, включващо представители на Съюза на издателите в България и Съюза на българските национални електронни медии. Номинираните фирми са следните:

„Арома” АД – козметични продукти; „Диел Спорт”АД – спортни облекла; „Идеал стандарт” АД – санитарно оборудване.

Кампанията "Родното е модно" започна в края на април 2005 г. и е част от усилията на Министерство на финансите за стимулиране на българското производство, водещо до повишаване на приходите на хората и хазната, до подобряване на платежния баланс и повишаване на заетостта и жизнения стандарт.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:37 | 14.09.22 г.
fallback