fallback

Hyundai отчете 43% ръст на продажбите на леки автомобили у нас

Сред най-популярните модели на компанията са малките градски коли Atos и Getz, както и високопроходимите модели Santa Fe и Tucson

13:48 | 11.12.05 г.
Автор - снимка
Създател

С 43% са се увеличи продажбите на леки автомобили с марката Hyundai у нас за първите 11 месеца на 2005 г. в сравнение със същия период на предходната. Това отчете ексклузивният вносител на корейската марка у нас Индустриал комерс. От януари до ноември компанията е продала общо 1050 коли, като в тази бройка не са включени камионите и автобусите.

Сред най-популярните модели на компанията са малките градски коли Atos и Getz, както и високопроходимите модели Santa Fe и Tucson. „Вярваме, че стабилното увеличение на продажбите ще продължи и през следващата година“, заявяват от компанията. Според вносителя на Hyundai се увеличава броят на българите, които предпочитат инвестицията в нов автомобил вместо закупуването на кола „втора ръка”.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:19 | 08.09.22 г.
fallback