fallback

Загорка АД започна продажби на Ариана тъмно в стъклени бутилки

Досега тази бира се предлагаше само наливна и в пластмасова бутилка от 1.5 л

15:37 | 15.11.05 г.
Автор - снимка
Създател

С началото на зимния сезон „Загорка“ АД инвестира в развитието на сегмента на тъмните бири, като възобнови производството на Ариана тъмно, прекъснато за летния сезон, съобщиха за Investor.bg от компанията. Досега тази бира се предлагаше само наливна и в пластмасова бутилка от 1.5 л, но от началото на ноември на пазара се предлагат две нови опаковки с нови етикети на Ариана тъмно – стъклена бутилка 50 cl и пластмасова от един литър.

С пускането на новата бутилка на Ариана подчертаваме качеството на бирата. Факт е, че Ариана е най-продаваната бира за вкъщи, а сега с новата бутилка даваме възможност на марката да се продава повече и в заведенията. Смяната на бутилката е подкрепена с много силна рекламна кампания, като отново е подчертана връзката на Ариана с най-популярната българска музика”, коментира Дончо Хаджиев, маркетинг мениджър на „Загорка“ АД.

Загорка“ АД е реализирала най-много продажби на бирения пазар у нас през октомври - 93 715 хектолитра бира. На второ място е „Каменица“ АД с продажби за октомври в размер на 85 633 хектолитра бира, на трето място в класацията на Съюза на пивоварите е Карлсберг-България с продадени 55 169 хектолитра. За периода януари – октомври „Загорка“ е продала 1,238 млн. хектолитра.

За ръста в продажбите на дружеството ключова роля има и Загорка Магнум от 1.5 л. След пускането на Загорка Магнум на пазара през май, тя завоюва първото място по продажби в РЕТ сегмента от литър и половина.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:53 | 10.09.22 г.
fallback