В новия информационен център на vivatel ще предоставяме на клиентите денонощно обслужване, седем дни в седмицата, каза изпълнителният директор на мобилния оператор Ричард Шиърър. “В момента имаме около 2500 обаждания на денонощие, но капацитетът на центъра е предвиден да бъде 40 000 обаждания,” каза Шиърър.
Информационният център на vivatel бе открит в четвъртък от ръководството на оператора и Българска телекомуникационна компания (БТК), като присъстваше и президентът на България Георги Първанов.
“Като един от инвеститорите в БТК аз се гордея с успешния старт на третия български GSM оператор. Много от страните с размери на България имат вече по три или четири мобилни оператори и аз съм щастлив от нашия успех да пробием на българския пазар като трети оператор”, каза Тор Бьорголфсон, основен акционер във Вива Венчърс и член на управителния съвет на БТК.
Третият български мобилен оператор “БТК Мобайл” е 100% собственост на БТК и оперира под търговската марка vivatel.
“В този информационен център ще работят 110 висококвалифицирани специалисти. Те са част от екипа на компанията, чиято цел е да предостави качествени услуги на справедливи цени”, каза изпълнителният директор на БТК Денис Уолах. Средната възраст на служителите в центъра e 27 години.
“Този център е част от резултатите от инвестираните 342 млн. долара от Адвент интернешънърл в БТК, а засега това е най-голямата американска инвестиция в България. Тя е пример какво може да се получи от обединяването на американски капитал и български талант”, допълни Джон Байърли, посланик на САЩ в България.
Свързани компании: