Мая Герасимова, маркетинг директор на Белла Хранителна Индустрия, спечели авторитетния приз Бранд Мениджър на годината 2005.
Дамата, която въведе новата марка кренвирши „Леки”, спечели сърцата на журито и публиката по време на официалната заключителна церемония, която се проведе снощи в зала „София” на хотел „Кемпински-Зографски”.
Бляскавото събитие събра над 500 експерти в областта на маркетинга, собственици и мениджъри на компании, преподаватели и журналисти.
Наградата на публиката грабна Цветелина Александрова с бранд „Орбител” – мениджър Маркетинг комуникации в едноименния телеком.
Публиката имаше възможност да даде своя вот в сайта на конкурса www.brandmanager.bg. Цветелина Александрова спечели и наградата „Най-добър презентатор”, учредена от вестниците „Капитал” и „Дневник”, медийни партньори на конкурса.
Категорията, в която мениджърът Маркетинг комуникации на „Орбител” е победител и се класира на финалите, беше „Давид срещу Голиат”.
Останалите финалисти в отделните категории и претенденти за голямата награда бяха:
Деню Бостанджиев с бранд Volkswagen, Порше БГ ООД (категория “Препозициониране на търговска марка”)
Елиза Илиева и Екатерина Андреева с бранд Nestea, Кока Кола България ЕООД (категория “Глокална марка”)
Павлина Кралева с бранд Браво, Победа АД (категория “Наруши правилата”)
Маргарита Лазова с бранд Imoti.net, Imoti.net (категория “E-brand”)
Всеки от финалистите представи своята разработка на живо пред публиката на официалната церемония. На базата на презентациите, журито, съставено от 120 специалисти в областта на маркетинга, гласува за своя фаворит.
Председателят на Българската Асоциация по маркетинг (БАМ) проф. Веселин Благоев и генералният директор на Euro RSCG Sofia Стефан Дюлайе връчиха на всеки от шестимата финалисти плакет като победител в отделните категории.
Бранд мениджърът на 2005 година Мая Герасимова беше наградена със специална статуетка. Победителката получи също и лиценз и база данни с интегрирана потребителска и медийна информация от агенцията за маркетингови изследвания Арбитраж.
Конкурсът Бранд мениджър на годината се провежда за трета поредна година. Той се организира от Българската Асоциация по маркетинг (БАМ) и агенция Euro RSCG Sofia.