От края на месец септември 2005 г. Нестле България разширява присъствието си в най-бързо растящия сегмент на шоколадовия пазар в България - сегмента на натуралните шоколади /ръст от 120% на годишна база/, съобщиха от компанията.
Инвестициите на Нестле България в “тъмната гама” възлизат на над 1 млн. лева. Над 700 хил. лева са инвестирани в разработката и лансирането на първия аериран натурален шоколад на българския пазар - NESTLÉ LZ натурален, който е без аналог сред другите марки.
В комуникацията на новата луксозна колекция швейцарски натурални шоколади NESTLÉ Noir, която включва NESTLÉ Noir Intense, NESTLÉ Noir с череша, NESTLÉ Noir с грейпфрут, както и уникалния NESTLÉ натурален със стафиди, лешници и бадеми, са вложени над 300 000 лева.
Марката NESTLÉ LZ е лидер на пазара на аеро шоколади с пазарен дял от над 50%.