fallback

Вече и у нас има банкиране по телефона

12:58 | 14.09.05 г.
Автор - снимка
Създател

ПроКредит Банк предлага нова услуга - телефонно банкиране, благодарение на която във всеки един момент клиентите на банката могат да правят банкови операции чрез телефон, съобщиха от банката на пресконференция днес. Банката е първата в България, а също и първата от веригата на ПроКредит Холдинг, която предлага подобна услуга.

Чрез телефонното банкиране клиентът има достъп до сметките си в банката 24 часа в денонощието през цялата седмица. Всеки клиент на ПроКредит Банк може да се обажда по всяко време от стационарен или мобилен телефон на специален номер на цената на един градски разговор или според тарифата на мобилния си оператор. Услугата се предлага на пет езика - български, руски, английски, немски и турски.

Системата гарантира пълна сигурност на клиентските сметки, като достъпът до нея е възможен само след въвеждане на уникален потребителски номер и парола, които са известни само на клиента. Паролата не може да бъде декодирана и не се вижда от обслужващите оператори.

След свързване със системата за много кратко време клиентът може да провери сметката си, да прехвърли пари към друга сметка, да направи плащания към бюджета, покупко-продажба на валута, да разкрие сметка и др.

ПроКредит Банк (България) АД е част от банкова група, специализирана във финансирането на микро-, малкия и среден бизнес, която функционира в Югоизточна Европа, Африка и Латинска Америка. Банката стартира своята дейност в България през 2001 г.

От началото на годината кредитният портфейл на банката е нараснал с 33% до 365 млн. лв., а размерът на депозитите се е увеличил с 44% до 212 млн. лв. Банката има над 70 000 клиенти.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:19 | 13.09.22 г.
fallback