Основен принцип в работата на новия PR екип на Българска телекомуникационна компания ще бъде прозрачността, съобщиха от компанията. Днес от дружеството обявиха, че Георги Куртев оглавява вътрешното PR звено на компанията, а за връзките с медиите и широката общественост БТК ще разчита на Димитър Цонев, който е назначен за говорител и лице на компанията.
“Динамичен PR екип с нова стратегия за публичния образ на компанията” са думите, с които главният изпълнителен директор на БТК Денис Уолах представя екипа.
Ясен Гуев, който отговаряше за публичните инициативи на компанията в следприватизационната фаза, ще продължи да работи с новия екип, за да се гарантира плавен преход. След приключване на този ангажимент той ще замине за Вашингтон, където ще работи тясно с американските медии, ключови правителствени и бизнес организации, за да дава гласност на напредъка в развитието на БТК като важен приватизационен казус в сектора на телекомуникациите.
Основна негова задача ще бъде да следи отблизо механизмите на взаимоотношения между американските институции, отговарящи за регулацията на телекомуникационния пазар и частните бизнес организации, като във фокуса на вниманието му ще попадат и конкретни приватизационни казуси, аналогични на БТК.
“Надяваме се, че новата прозрачна и динамична публична политика на БТК, която ще достигне до САЩ и Европа и ще защитава пълноценно интересите на България, ще стане пример за подражание. Нейна основа цел е да насърчи и други организации да инвестират в България и така да допринесат за икономическия растеж на страната”, заяви Денис Уолах.
Свързани компании: