Свързани компании:
fallback
IPO-то на Уеб Медия Груп започва след около две седмици
Самото IPO ще протече на 15 етапа, на които ще бъдат предложени общо 710 хил. акции с номинална стойност 1 лв. и емисионна стойност 1,1 лв. На първите 10 етапа ще бъдат предлагани по 10% от предлаганото количество, плюс неизкупените до момента акции.
17:56 | 15.06.05 г.Препоръчан материал от партньор на investor.bg
В края на юни или началото на юли ще започне четвъртото първично публично предлагане на ценни книжа в България, това на Уеб Медия Груп АД, каза при днешната презентация на IPO-то Христо Карамфилов от посредника по предлагането на акциите БенчМарк Финанс. Неговите очаквания са обявата за първичното публично предлагане да бъде публикувана в Държавен вестник в петък или идния вторник.
Уеб Медия Груп АД е вписано в Търговския регистър на Софийски градски съд на 08.03.2005 г. Основен акционер в дружеството е Хирон – 91 ЕООД (със собственик Александър Александров), притежаващ 99,718% от акциите, докато Вариант – АБВ АД има 0,282% от капитала. Делът на Хирон-91 е формиран чрез апортна вноска на три уеб сайта – topsport.bg, news.bg и finance.news.bg.
„Предполагам, че или г-н Александров, или Хирон -91 ще закупят поне една акция, за да запазят контрол от 50% + 1 акция в дружеството, тоест основният акционер няма намерение да намалява дела си под 50%“, уточни Христо Карамфилов.
На презентацията не беше предоставена информация за финансовите резултати на сайтовете news.bg, topsport.bg и finance.news.bg.
Самото IPO ще протече на 15 етапа, на които ще бъдат предложени общо 710 хил. акции с номинална стойност 1 лв. и емисионна стойност 1,1 лв. На първите 10 етапа ще бъдат предлагани по 10% от предлаганото количество, плюс неизкупените до момента акции. Следват два работни дни, в които няма да има аукциони и след това в три последни търга ще се предлагат оставащите акции.
Емитентът е приготвил два варианта за инвестиции на набраните средства – първият за 500 хил. лв., а вторият - за 750 хил. лв.
При първият вариант 160 хил. лв. ще бъдат вложени за закупуване на хардуер, 150 хил. лв. за закупуване на софтуер, 70 хил. лв. за закупуване на оборудване, 50 хил. лв. за PR и реклама, 40 хил. лв. за обучение и квалификация и 30 хил. лв. за проучвания.
Според представените данни общата месечна аудитория на сайтовете на Уеб Медия Груп са над 1 млн. души към май 2005 г., като дружеството има 30 души персонал.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:02 | 05.09.22 г.
напиши коментар
fallback