Седемте рекламни филма, с които България представя различните форми на туризъм на международните туристически изложения в момента, имат за цел да предизвикат първоначален интерес у чуждите туристи. Това каза за Investor.bg Анелия Генова, директор маркетинг и реклама в Министерството на икономиката и енергетиката.
Предстои министерството да обяви обществена поръчка за нови два филма – за морски и за културно-исторически туризъм, каза Генова.
Целта на рекламните клипове е да запознаят чуждестранните туристи с възможностите за туризъм у нас, така че да почувстват като преживяване продукта и да предизвикат техния първоначален интерес, каза Генова.
Тя взе участие в работна дискусия „Балнео и СПА туризмът-стратегически потенциал на България“ в рамките на туристическото изложение в Интер Експо център, където беше представен рекламният филм за спа туризма на България. Представителите на министерството на икономиката и на бизнеса се обединиха около тезата, че основният проблем на балнео и спа туризма у нас е, че той има огромен потенциал, но остава „невидим“ за света.
В тази връзка от министерството дадоха заявка за активна реклама на спа индустрията и нейния потенциал не само чрез участие в туристически борси, но и чрез предстоящи журналистически турове за чужди журналисти от реномирани медии у нас.
Сийка Кацарова, заместник-председател на Съюза по балнео и спа туризъм, заяви, че на спа продукта вече се гледа като на третия по важност в туризма, който има потенциал да доведе повече високоплатежни туристи и то целогодишно, както и да увеличи приходите от туризъм.
Тя анонсира предстоящия в началото на юни в Хисаря първи годишен конгрес на Българския съюз по балнеология и спа туризъм, който ще открои последните тенденции в спа бизнеса и ще събере на едно място инвеститори, експерти, туроператори, за да дискутират готови ли сме да превърнем България в център на здравето в Европа, както и за възможностите за ползване на евросредства в новия програмен период от спа бизнеса.