За периода януари – юни 2017 г. 36 663 клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД се отказаха от хартиената си месечна фактура за електроенергия, съобщават от дружеството. Така електронна фактура получават над 350 хил. клиенти на компанията.
От ЧЕЗ отчитат тенденция на ръст на заявените електронни фактури. Освен безспорните си екологични ползи, те са и изключително удобни за клиентите.
Електронните фактури се получават до 24 часа след издаването ѝ и имат достъп до персонален, електронен архив на своите месечни сметки за електроенергия. Тези фактури имат сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите, гарантират от компанията.
Електронните фактура са валиден, електронно подписан, данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните отвсякъде и по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.
Електронната фактура е напълно безплатна услуга и може да бъде заявена на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти, с обаждане на 0700 10 010 или в офисите на Изипей.