fallback

Над 102 хил. клиенти на ЧЕЗ използват смс услугите на компанията

За седем месеца доставчикът е изпратил близо 127 хиляди кратки съобщения

11:39 | 11.08.16 г.

Над 102 хиляди клиенти имат активна регистрация за безплатните смс услуги, предоставяни от ЧЕЗ – известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката, съобщават от компанията.

От началото на тази година ЧЕЗ е изпратила близо 127 хил. кратки съобщения – 123 хил. за известяване преди прекъсване на електрозахранването, а около 4 хил. за проверка на текуща сметка. През периода януари – юли регистрациите за смс услуги са достигнали близо 23 300, което представлява увеличение с 35% в сравнение със същия период на миналата 2015 г.

Всеки месец между 16 хил. и 20 хил. регистрирани потребители, пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си, получават безплатни смс известия преди прекъсване на електрозахранването, а над 700 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия с смс. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според тарифния план на клиента. 

От стъпването си в България преди 11 години ЧЕЗ разработи и поддържа близо 100 вида съвременни и удобни услуги за своите клиенти, сред които електронна фактура, смс услуги и различни възможности за дистанционно обслужване. Двете смс услуги – известяване при неплатено задължение и проверка на сметката, са достъпни за клиентите на М-Тел, Теленор и Виваком.

Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите особено в периода на летните отпуски, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа „Изипей“.

Регистрацията е безплатна, единствено при регистрация чрез смс на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата. Получаването на смс известия преди прекъсване на захранването от ЧЕЗ е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0 700 10 010 или в Център за клиенти на ЧЕЗ. 

 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:09 | 14.09.22 г.
fallback