fallback

Приемни за недоволни туристи по морето отвори Комисията за потребителите

Там туристите ще могат да получат информация за правата си

11:01 | 09.06.15 г.

За летния сезон Комисията за защита на потребителите (КЗП) започна да отваря приемни по Черноморието. Там туристите ще могат да получат информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направят консултация с експерт по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност.

В приемните ще има и тематични брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт. Дежурни екипи ще извършват проверки по постъпилите сигнали и жалби. В инициативите ще се включат и представители на други контролни органи.

Приемната в Бургас е в регионалната дирекция на Комисията на  ул. "Цар Калоян" 16. В комплекса „Слънчев бряг” - в административна сграда на "Слънчев бряг" АД, в Созопол – на площад „Черно море” 1, в Приморско – на ул. "Трети Март" 56 – това е Туристическия информационен център в сградата на общината.

Приемната във Варна е в  регионалната дирекция на КЗП на бул. „Владислав Варненчик” 112, ет.4, в „Златни пясъци” - в административната сграда на ”Златни пясъци” АД, ет. 2, стая 200, в „Албена”  - в хотел „Добруджа”, офис 4.

Приемните са организирани със съдействието на местните общини и бранша.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:47 | 13.09.22 г.
fallback