„България Ер” е компенсирала спада на руския пазар с нови пазари, каза изпълнителният директор на националния превозвач кап. Янко Георгиев.
Авиокомпанията е преструктурирала цялата си чартърна дейност, уточни кап. Георгиев в ексклузивно интервю за "Авиошоу" на телевизия Bulgaria On Air.
"През 2015 имаме намаление с около 47-50% на руския трафик. Поради тази причина компенсираме с нови пазари като датски и полски и другите ни традиционни партньори в Централна Европа", каза кап. Георгиев.
„България Ер” запазва обема: част от полетите, които миналата година авиокомпанията е изпълнявала за Русия, в момента са по други дестинации.
"Високо ниво остава израелският пазар - почти без промяна. Допълваме доста голям обем от чартърни полети в Полша", допълни кап. Янко Георгиев.
Цялото интервю се излъчва на 21 март, събота, от 16:20 и на 22 март, неделя, от 10:30 в предаването за авиация "Авиошоу".
Още видео материали може да видите в сайта на Bulgaria On Air