Twitter не е достигнал напредъка на Facebook, но именно такива компании са предпочитани от инвеститорите, защото имат потенциал за развитие. Това каза в ефира на Bulgaria On Air Андрей Стойчев, дилър в „Делтасток“, по повод предстоящото първично публично предлагане на компанията. Според него желанието на социалната мрежа да излезе на борсата се е появило навреме. „Социалните мрежи са модерни. Наблюдаваме и Facebook, които имаха проблем с цената на акциите си в началото, но вече са на ниво“, каза той. „Фактът, че Twitter прикрива отчетите си е възможно да събуди съмнение, но по-скоро това поражда интерес и възбужда апетита на инвеститорите. Мисля, че ще има голям интерес към компанията“, прогнозира Стойчев. „Създава се интерес, защото видяхме, че инвестициите може да не са чак толкова розови. Самите инвеститори ще бъдат внимателни. Големите хеджфондове, които преразпределят капиталите си, тепърва ще трябва да разгледат Twitter и възможностите му“, коментира Стойчев.
Според него обаче не е възможно да бъдат надценени акциите: „Хубавото на пазара е, че той определя цената и е винаги справедлива – там, където има купувачи, има и висока цена“. Той посочи, че инвеститорите гледат и броя на потребителите в социалните мрежи, където Facebook надминава Twitter и LinkedIn със своите около един милиард души. В Twitter са едва 250-300 милиона. През 2010 г. създадената от Марк Зукърбърг мрежа имаше също около 300 милиона потребители и за приблизително две години достигна ръст от три пъти, посочи експертът. "Шумът, който се вдигна около IPO-то на Twitter, ще му донесе безплатна реклама. Предполагам, че популярността на мрежата ще достигне нивата на Facebook от миналата година", каза още Стойчев. Вижте подробно коментара във видеото!