fallback

Как се избира тиймбилдинг с кауза?

В подпомагането на екологични и социални каузи основен партньор е бизнесът, посочи Антония Чиликова, управител на "Екотур Консултинг"

13:12 | 17.10.24 г.

Крайният резултат на тиймбилдинга с кауза трябва да обедини нуждите на бизнеса с грижата за обществото и природата. Това обясни в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria Антония Чиликова, управител на "Екотур Консултинг".

„Все повече компании стават отворени към такъв вид събития, като желанието на мениджърските екипи е да въвличат служителите си, за да се чувстват по-мотивирани и ангажирани с мисията на фирмата, да покажат своята отговорност към подобни акции“, посочи тя.

Чиликова отбеляза, че основната цел е събитията да съдействат за подпомагане на различни екологични и социални каузи, в които основен партньор е бизнесът.

„Идеята е не само да се включат екипите в някаква доброволческа дейност, но и да се създадат контакти с работещи в природни паркове, с жители на места, където се правят събитията, така че да има по-дълготрайни положителни ефекти и колаборации“, коментира тя и поясни, че така те научават повече за своите партньори.

Чиликова напомни, че подпомагането на фирми като ферми и мандри в малките населени места в селските райони е да оцеляват в конкурентната среда. По думите ѝ идеята е да се ползват техните услуги и продукти. „По този начин се създават устойчиви бизнеси, с които се откриват повече възможности за работни места. Много важен критерий кои малки бизнеси да подкрепим е тяхната екологична ангажираност и така помагаме за по-устойчива природна среда в тези общности, защото ако нямат поминък, могат да окажат негативен натиск върху природните ресурси“, съобщи управителят на "Екотур Консултинг" и като добър пример даде идеята фирма да подпомага хората в Северозападния район.

Чиликова отчете, че пандемията беше катализатор на тези събития извън работните места и помогна за изграждането на екипна работа. „Все повече се търсят включвания в доброволчески инициативи или подпомагане на социални или екологични каузи“, каза още тя. И добави, че подобни събития развиват по-добрия имидж на дадена компания сред обществото и персонала ѝ, като подпомагат изпълнението на ESG изискванията пред бизнеса.

Какви са проблемите на общностите в малките населени места? Защо Родопите и Странджа привличат най-голям интерес на фирмите с кауза? По какъв начин забавлението с кауза подобрява ефективността на екипите? Кои са най-популярните каузи в България? Що е то online тиймбилдинг може да разберете, ако гледате видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да намерите тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:12 | 17.10.24 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още