Според него основната цел на платформата е да популяризира алтернативния вид туризъм, който е по-близо до природата и дава различни възможности. „Целта ни е да помогнем на повече хора да предлагат туристически преживявания и услуги и в момента работим с близо 80 собственици“, посочи Неков. Експертът уточни, че се водят дискусии с хора, които могат да предложат нови, автентични преживявания дори в по-малки, непопулярни населени места.
Неков обясни, че през последните месеци платформата Karavani.bg е привлякла 100 хил. лева от Фонда за рисков капитал и 120 хил. лева от малки инвеститори. Средствата ще се използват за цялостното технологично развитие на платформата и услугите, които се предоставят, при свързване на търсещите и предлагащите услуги в сферата на алтернативния туризъм, за достигане до нови B2B клиенти и нови пазари.
Какъв е потенциалът на туризма на къмпинг? Какви трябва да са регулациите за свободното къмпингуване и кои страни са за пример? Как се разбиват митове, свързани с къмпингуването? С колко се увеличават цените за нощувка на къмпинг? Кои са новите пазари, към които платформата Karavani.bg е насочила вниманието си? Къде компанията вече има партньори? Могат ли българските къмпинг дестинации да се съревновават с тези в Гърция? Започнаха ли хората вече да планират своите летни почивки?
Вижте целия коментар във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да гледате тук.