fallback

Как се промени традиционното банкиране?

Бъдещето на банките включва дигитализация и роботи в клоновете, но човешкият фактор остава незаменим, твърди Афродита Миланова

17:35 | 10.06.22 г.

Банките вече са активната страна при привличането и обслужването на клиенти, а все по-голяма част от ежедневните банкови операции преминават през дигитални канали. Това са двете основни промени в традиционното банкиране, каза пред Bloomberg TV Bulgaria Афродита Миланова, управител на клон на "ПроКредит".

Според Миланова се засилва интересът към банкиране през електронни канали, като тази тенденция е повлияна от желанието на клиентите да спестят време, без да се прави компромис с качеството.

Миланова даде за пример и как при отпускане на жилищен кредит в момента консултантите на банката вече могат да предложат индивидуални, а не стандартни решения след срещи с клиентите и задълбочено запознаване със сделката.

Бъдещето на традиционното банкиране може да включва повече дигитализация и роботи в клоновете, но човешкият фактор няма да се промени, смята Миланова.

"Клиентите ще продължат да търсят в лицето на банката човек, с когото могат да се срещнат, да поговорят, да получат консултация. Това ще е добавената стойност и причината клиент да избере банка", коментира Миланова.

Целия разговор може да гледате във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:02 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още