fallback

Как пандемията ускори дигитализацията?

В колкото аспекти коронавирусът затвори света, в толкова го отвори, твърди Ангел Искрев

15:58 | 16.12.20 г.

Внезапната и драстична дигитализация, до която доведе пандемията, създаде една много по-интересна комуникация. Въпреки краткосрочните негативи върху рекламната индустрия именно това ново общуване ще бъде катализаторът на развитието на нашия сектор. Това коментира в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Ангел Искрев, творчески директор и партньор в рекламна агенция Proof.

“В колкото аспекти коронавирусът затвори света, в толкова го отвори. В нашата агенция реализирахме около 6 проекта в чужбина, без въобще да сме имали личен контакт с международните клиенти, дори българските ни партньори не сме ги виждали от март", обясни гостът.  

По думите му дигитализация е ускорила процесите на работа в рекламния бизнес, намалявайки сроковете за изпълнение на проектите.

"Дигиталните медии са бъдещето и пренасочване на продукционните бюджети към реклама в подобен тип платформи ще продължи да нараства занапред. 13 март 2020 г. се оказа само проводник на този процес, съкращавайки го с 3-4 години", каза той

По думите на Ангел Искрев рекламната индустрия е бранш, който се отличава със своята адаптивност към ситуацията и който функционира на базата на човешки състояния, емоции и съдби.

"Дори и през следващите години да станем свидетели на нов тип рекламни агенции, коренно различни услуги и такива, които са специализирани само в определен сектор като социалните мрежи, една рекламна агенция може единствено да бъде успешна, ако предлага 360-градусово решение - от изпълнение на заданието и създаване на комуникацията с потребителя до ефективното му приложение в различните канали", обясни Искрев.

Целия разговор може да видите във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:32 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още