fallback

Кризисният PR в туризма - предимство, но не и панацея

Мистерията и неразпознаването на симптомите, свързани с коронавируса, са проблем, твърди доц. Соня Алексиева

22:55 | 03.03.20 г.

Кризисните комуникации в туризма във връзка с коронавируса не са най-важното, те не са панацея. Те помагат, но имаме нужда преди всичко от повече превенции и контрол. По-важно е защо не сме били подготвени. От друга страна, има ярост, липса на бърза реакция и информация. Това мнение изрази доц. Соня Алексиева, преподавател в НБУ и PR експерт в областта на туризма, в предаването "В развитие" на Bloomberg TV Bulgaria.

"Предпоставки за криза в международния туризъм има и тя е видима".

Авиоиндустрията е най-потърпевша от разпространението на коронавируса. Хотелиерството, ресторантьорството, круизният туризъм, търговските изложения, отменянето на Мобилният конгрес в Барселона, Международната конференция по журналистика - също.

"От януари до април Европа ще загуби над 40 млн. нощувки", отбеляза гостът.

"Мистерията и неразпознаването на симптомите, свързани с коронавируса, са проблем", изтъкна още доцент Алексиева.

Тя посочи необходимостта от превенция по болници, подготовка на легла, специален сайт и повече синергия между държавната администрация ,частните институции и неправитерлствените организаци в случая.

Целия материал вижте във видеото в сайта на Bloomberg TV Bulgaria!

 

P { margin-bottom: 0.08in }

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:05 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още