Той отбеляза, че тези процеси са част от глобалната тенденция. „В България все повече навлиза гласовото търсене, което иначе е доста по-добре застъпено в други страни“, посочи Динчев и поясни, че в у нас гласовото търсене не е толкова разпространено, защото “просто асистентите все още не са толкова „умни“ на български“.
Според онлайн експерта преценяването на нуждите на потребителите е основно за бизнесите, които оперират в интернет, По думите му те могат да направят най-добре това, като открият думите, по които хората ги търсят, както и най-често използваните сред тях.
„Бизнесът трябва да се интересува от думите, които са популярни в пространството и които се търсят“, смята Динчев.
Той е на мнение, че доброто позициониране в Google вече не е екзотика, а един от най-важните детайли, които всяка фирма трябва да развива.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.