В турбулентното време на технологичен напредък емоционалната интелигентност е едно от ключовите умения, които трябва да развиваме и които ни правят незаменими. Технологията не е самодостатъчна. Ефективността се измерва и по резултатите, и по емоционалния климат. Около тоава се обединиха Нина Владимирова и Карина Карагаева, съоснователи в Human Business Studio, в предаването "Бизнес старт" с водещ Живка Попатанасова.
„Human Business Studio е компания за консултантски услуги и обучения, съществуваща от почти две години. Работим с големи и малки корпорации и се концентрираме върху управление на промяната и промяната в нагласите, комуникационни умения, иновациите в организациите, както и върху най-различни теми, свързани с взаимоотношенията между хората", разкри Карина Карагаева.
„Поставяме човека в центъра. Бизнесът са хората. Трябва ни емпатия", посочи Нина Владимирова.
Мястото на човека в организациите
Карина Карагаева твърди, че човекът все още не заема достатъчна висока роля в диалога в организациите.
Кои са слабите ни страни?
Карагаева твърди, че уязвими ни прави известната съпротива срещу промяната, която е малко криворазбрана. „Тя всъщност се изразява в това да не се почувстваме глупави и излишни", смята още тя.
Водят ли поколенческите различия до неравенства в бизнеса?
По думите на Нина Владимирова различията дават богатство и прогрес.
„Различните поколения дават различни ценности. Организацията е собствен организъм и нейната мисия е много важна", коментира тя.