fallback

Съчетанието на мед и шафран е уникално, посочи Бойка Георгиева

Билката има много широк спектър на реализация – в хранителната индустрия и козметиката, съобщи собственичката и управителка на „Кросати“

12:54 | 03.10.19 г.

В България шафранът все още не е популярен като билка, въпреки че той се използва от хилядолетия в световен мащаб. Това е мнението на Бойка Георгиева, собственик и управител на „Кросати“ ЕООД, изказано в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

"В България има традиционна употреба на билки и човек трудно променя нагласите си. Освен това в страната има билка със сходно име – шафранка", поясни тя.

Бойка Георгиева информира за участието на компанията на международното изложение за хранителни стоки и напитки в Индия.

"Продуктите, с които участвахме, бяха хранителни. Явихме се с продукти, които съдържат шафран. Билката е с много по-широк спектър на реализация, но продуктите, които бяха представени на изложението, бяха хранителни. Продуктът, който спечели голямата награда, беше мед с шафран", посочи тя.

По думите ѝ при комбинацията на мед и шафран се запазват всички качествата на двата продукта, а всички качества на шафрана като лечебна билка се проявяват чрез крайния продукт.

Георгиева напомни, че шафранът притежава много качества, които са полезни за кожата. “Имаме разработени продукти за лице, които са насочени към козметичната индустрия", обясни тя.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:34 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още