fallback

Как се наложи като успешна марка български био шоколад

Бизнесът започна като хоби в мазето и достигнахме четири континента, посочи Красимир Бенямин, съосновател на “Био Бенямин”

15:31 | 04.07.19 г.

Био продуктите са една от най-бързо развиващите се ниши в хранителната индустрия, която намира все по-голямо поле за изява и у нас. Съоснователят на био суровите шоколади "Био Бенямин" Красимир Бенямин разказва как от скромно семейно хоби идеята се разраства до бизнес на четири континента в предаването „Бизнес среща“ на Bloomberg TV Bulgaria.

„Около една четвърт от оборота си генерираме в България. След това идват пазарите на Канада, Финландия, Полша и многобройни други, за които на първо четене човек не би се сетил да се развива. В момента сме стъпили на 27 пазара на четири континента“, посочи предприемачът.

Красимир Бенямин разкри как изкушението към сладкото лакомство и направата му от любопитство достига до производство.

  Той, брат му и снаха му запретнали ръкави в собствената си кухня, след което пренесли хобито си в малко подземно помещение, за да създадат първия си био суров шоколад. Минава около година и половина преди бизнесът да се развие до такава степен, че да получи финансиране от бизнес ангел, а от там идеята започва да придобива все по-сериозни измерения.

„В момента произвеждаме около 100 хиляди шоколада на месец, но имаме оборудване, за да увеличим капацитета двойно", каза съоснователят на “Био Бенямин”. "Една от тайните на успеха за подобен бизнес е добрият дизайн на опаковката, но това е само първата стъпка. Ако продуктът не е вкусен, тогава потребителите едва ли биха се върнали отново към него с оглед голямата конкуренция на пазара”, допълни той.

За да научите през какво още преминава “Био Бенямин”, за да стане успешна българска марка и какви са следващите планове на компанията, вижте видео материала.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:28 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още