fallback

В България работи програма за адаптиране на услугите към китайските туристи

Налице е повишен интерес към българските продукти, заяви експерт

11:16 | 22.10.18 г.

България изпревари Централна и Източна Европа с програмата Welcome Chinese, която цели да бъдат адаптирани услугите за китайските туристи.  Това каза пред Bloomberg TV Bulgaria Елица Стоилова, директор на отдел "Туризъм" Българо-китайската камара за индустриално развитие.

На провелия се в почивните дни Българо-китайски туристически форум в рамките на срещата "16+1"  видяхме сериозен интерес и от китайска, и българска страна, коментира Елена Падула, представител на Welcome Chinese, в предаването "Бизнес старт" с водещ Христо Николов.

Според Елица Стоилова на форума е отбелязан повишен интерес от страна на китайските туристически агенти към българските продукти.

Тя уточни, че за китайските туристи България е позната с розовото масло и киселото мляко. Гостите се вълнуват и от древни култури, което е предимство за България. Впечатляват ги култура, история, архитектура.

Гостите обясниха, че Welcome Chinese подкрепя компании в туристическата индустрия, за да се подобрят услугите за китайските туристи. Програмата на Китайската академия за туризъм започва през 2013 г.

Ресторантите и хотелите трябва да отговарят на определени изисквания, за да са сертифицирани по програмата. Например трябва да се отчетат някои културни различия – да има дървени пръчици в ресторантите, зелен чай, ориз. За китайските туристи е важно да не спят в стаи на четвъртия етаж и с номер четири в номера на стаята.

Стандартите за хотелите включват безплатен безжичен интернет, китайски телевизионни канали, информация на китайски език, преведено меню в ресторантите, съобщи Елена Падула.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:04 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още