Създавайки сайта под собствено име, вие създавате бранд. А всичко, създадено в социалните мрежи, е собственост на социалните мрежи. Това коментира Методи Дреновски, съосновател и управител на “СуперХостинг.бг”, в предаването „В развитие“ по Bloomberg TV Bulgaria.
„Социалните медии са само инструмент, с който можем да достигнем да определена група хора. Не всички имат профили в социалните мрежи“.
Според Дреновски независимостта, която дава един сайт, е почти несравнима с независимостта, която дава една страница в някоя социална мрежа.
„Първо защото си регистрирате домейн – той е на ваше име. Това вашата дигитална собственост, която има стойност. В зависимост от сайта, който развивате, и това, което правите, тази стойност се покачва все повече и повече. Някои си купуват домейни и правят сайтове, само за да ги развият и да продадат после домейна“.
„Създавайки сайта под собствено име, вие създавате бранд. Хората започват да търсят самия бранд. Докато в социалните мрежи може да създадете страница, която някой друг да дублира. Така никой няма да знае коя е истинската“, обясни още той.
Дреновски посочи, че за разлика от домейна, който може да бъде купен само от един човек, всичко, създадено в социалните мрежи, е собственост на социалните мрежи.
Кои са другите предимствата и недостатъци на собствения сайт и на страницата в социалните мрежи гледайте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria?