fallback

България е недооценена туристическа дестинация, смята експерт

Страната ни не е добре позиционирана като рекламни послания, каза Светлана Атанасова от Българската асоциация на туристическите агенции

12:46 | 02.03.17 г. 2

Големият проблем на България като туристическа дестинация е, че не е добре позиционирана като рекламни послания и други основни имиджови фактори, които да ни представят пред света. Това коментира Светлана Атанасова от Българската асоциация на туристическите агенции (БАТА) пред Bloomberg TV Bulgaria.

България все още е недооценена туристическа дестинация по тези причини, каза Атанасова.

Туристическият сектор в България има потенциал за развитие, коментира експертът, но изтъкна и дефицитите - инфраструктурата и много от дейностите, които са част от функционирането на туристическия бизнес в страната, почти липсват.

По думите й добър знак е тенденцията към развитие на регионални структури за подобряване на туризма. В последните години се наблюдава и голям интерес към обиколните групи - типичен пример за културен туризъм, отбеляза тя. Наред с това се развиват и т. нар. Сити брейкове – посещение на даден град за няколко дни, което стана възможно заради нискотарифните полети.

Основните приоритети в сектора през тази година ще бъдат създаването на условия за целогодишен туризъм, инфраструктурата, свързаност на летищата с курортите, формирането на туристическа полиция, посочи още Атанасова.

Още вижте във видеото:

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:54 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още