Инвеститорите търсят не само функционално, но и финансово развитие при технологичните компании. Това каза Евгени Йорданов, експерт в сферата на дигиталната реклама, пред Bloomberg TV Bulgaria.
Facebook предложи функционалности, които са различни от основата на самата платформа, а именно нови технологии за виртуална реалност, чат ботове и др. Това е нещо, което инвеститорите харесват, обясни Йорданов.
За да станат финансово атрактивни за акционерите, на социалните мрежи се наложи да погазят част от възгледите си. Въпреки това те се опитват да балансират чрез свои алгоритми по отношение на дигиталната реклама, като подават на потребителите съдържание, което е интересно за тях.
Компаниите в България желаят да присъства в социалните мрежи, но не знаят как най-добре да го направят. По думите му има какво все още да научат, но вървят в правилната посока.
Пълния коментар на експерта можете да видите във видеото