fallback

Uniqlo направи своя дебют в Хонконг

Търговецът на облекла привлича интереса към себе си чрез своята ценова политика

00:32 | 06.03.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Акциите на търговецът на облекла Uniqlo вече се предлагат на борсата в Хонконг. Компанията има бизнес модел, подобно на този на H&M и Zarа, които винаги залагат на следващата модна тенденция.

Цените на облеклата с марка Uniqlo са умерени и привличат масовите потребители. Търсенето отвъд Океана е също толкова силно, колкото е и в региона на Азия и Тихия Океан. Ценовата политика, имиджът, дизайнът и дори самите магазини отличават бранда.

Миналата година Uniqlo, собственост на японския търговец на дрехи Fast Retailing, отвори още 6 магазина в САЩ. Целта на бранда е до 2020 г. да притежава 200 магазина в страната.

С какво Uniqlo привличат вниманието - вижте във видеото на Bloomberg.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:21 | 04.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още