fallback

Лидерът на пазара на луксозни чайове се насочва към Близкия Изток

Средният годишен ръст на продажбите на TWG в последните три години надхвърли 70%

09:20 | 14.12.13 г.

Основаният през недалечната 2008 г. сингапурски производител на луксозни чайове TWG бързо спечели пазарни позиции, разраствайки бизнеса си в 33 страни по света. Най-новото планирано място е екзотичният и претенциозен Близък Изток.

"TWG планира да засили присъствието на марката си на азиатските пазари, като в същото време се впусне в по-конкурентни пазари като Близкия Изток, а защо не и Китай", отбеляза пред малайзийската агенция Bernama президентът на компанията Такса Букдиб.

"Консумацията на чай продължава да расте през годините въпреки страховете около затруднения икономически климат", посочи Букдиб. По думите му бъдещо разрастване на компанията включва бутици в Хонконг, Куала Лумпур и Банкок, "с възможност за впускане в Шанхай и Индонезия".

Според последните данни от сектора TWG държи най-големия дял на пазара на луксозни чайове в света. Средният годишен ръст на продажбите на дружество надхвърли 70% в последните три години.

Повече за бизнеса с луксозен чай в материала на Bloomberg!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:14 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още