Американската компания Dunkin' Donuts продължава да привлича все повече клиенти с новите си продукти. Вкусните донъти привличаха през годините нови привърженици на поничките, но от компанията решиха, че са необходими различни продукти за различните вкусове. Само преди няколко дни, например, беше представен нов сандвич - Angus Steak & Cheese Wraps, който представлява говеждо със сирене „Чедър“, увити в 20-сантиметрова тортила и сос по избор – „барбекю“ или „ранч“. Практиката на Dunkin' Donuts обаче е да пускат нови продукти за ограничен период, след това да ги спрат от продажба, а след време отново да ги пуснат. Другa хитрина за привличане на вниманието, която компанията използва, е разкриването на тайни рецепти за вкусните донъти. Преди около месец изпълнителният директор Стан Франкенталер реши да разкрие някои нови рецепти с тиква, за да вдъхнови хората да я използват в кухнята си - Pumpkin Munchkins Whoopie Pies и Pumpkin Donut Parfait. Вижте видеоматериала на Bloomberg, разкриващ кухнята на Dunkin' Donuts, в която се експериментира и създават новите продукти. Екипът от кулинарни експерти работи върху всяко ново изделие в продължение на две години и чак след това се пуска в продажба.