fallback

Намаленията могат да съсипят модния бранд завинаги

Секторът на луксозните стоки се нуждае от повече креативност, коментира бившият изпълнителен директор на Louis Vuitton Ив Карсел

15:28 | 08.10.13 г.

Намаленията и дискусиите за качеството на продуктуте могат „да съсипят бранда ви завинаги“, предупреди бившият изпълнителен директор и председател на  Louis Vuitton Ив Карсел, цитиран от електронното издание за мода Drapersonline.

Модният бранд може да има сезон с една „лоша колекция“ и да оцелее, но не бива да допуска компромис с качеството", коментира  Карсел, който беше начело на луксозната модна къща от 1989 до 2012, по време на Световния конгрес на търговците на дребно в Париж.

„Без качество може да унищожите бранда завинаги“, коментира той. - „Разпродажбите пък рушат имиджа ви на луксозна марка. Усещането за инвестиция у клиента се унищожава, когато той види същия продукт, преоценен в аутлет магазина“. На въпрос как се е справял с непродадената стока в края на сезона, Карсел отговаря: „Това, което не е продадено, се унищожава. Ние трябва постоянно да подобряваме процеса по продажби“.

Карсел призова още за повече иновации и креативност в бранша с луксозни стоки.

„Като отгърна страница на модно списание, всеки път виждам момиче с чанта,“ коментира той, визирайки рекламните кампании на луксозните брандове.

„Луксът заслужава истинска креативност. История без иновации е скучна“, допълва още Карсел.

Още за това какво искат съвременните потребители вижте от видео файла и репортажа на Bloomberg.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:56 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още