В рамките на точно една седмица двата гиганта в света на технологиите – Apple и Samsung, представят на света нови продукти. Традиционно, това се случва през септември – за да има възможност за Коледния сезон те да са събрали интереса на потребителите и да напълнят корпоративните каси.
Новият продукт на Samsung – „умният“ часовник, който се свързва с телефона, бе приет с ентуиазъм, но събра и доста критики. Най-вече заради това, че не предлага кой знае каква иновация и че не надмина очакванията.
Подобна съдба грози и Apple – от сигналите, които получаваме от американската компания, в сряда ще видим iPhone в различни цветове, от по-нисък клас и с ограничен брой нови функции. Вероятно на все така доста висока цена.
Големият риск пред двете компании е свързан с необходимостта пазарът да получава нови и нови продукти, които да очароват. Фенската маса трябва да бъде очарована, за да продължи да си купува най-новите джаджи.
Как върви борбата между Apple и Samsung, какви са позициите на двете компании и как това резултира в пазарната им капитализация – вижте в сравнението, което прави Bloomberg.