fallback

Митичните автомобили на китайската власт се завръщат

Луксозните возила Hongqi са достъпни вече и на потребителския пазар

17:14 | 02.09.13 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Едно от нещата, което е традиционно за тоталитарните режими по света, е склонността към използване на луксозни стоки. Така през 50-те години на миналия век се раждат митичните китайски автомобили Hongqi, или Червено знаме.

Днес познатата от близкото минало луксозна марка се завръща по пътищата след повече от 30-годишна пауза. Производителите от FAW Group Co пуснаха в продажба два нови модела, предназначени за потребителския пазар – Н7 и L7. Освен това компанията планира да инвестира най-малко 1,7 млрд. долара в разработването на коли до 2015 г.

FAW има подкрепата и на управляващите в Пекин. Луксозните возила са разгледани като продукт с висок потенциал, който може да се наложи на външните пазари и да донесе както материални, така и политически облаги на Поднебесната империя.

Ще може ли обаче бивш символ на китайския политическият елит да измести популярните чуждестранни луксозни марки като BMW и Audi? Вижте повече по темата в материала на Bloomberg!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:28 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още