Хората от времето на бейби бума в средата на миналия век са надминали по харчене всяко едно досегашно поколение - с близо 400 млрд. долара годишно, сочат данни на Американската статистическа агенция.
Водещият производител на автомобили General Motors се опитва да промени това, като продава мини автомобила „Соник“ на младежите с помощта на скейтъра Роб Дирдек. Трикове като хвърлянето му от самолет и каскадьорски скокове дават резултат. „Соник“ е най-продаваното супер мини, побеждавайки отколешния си враг Ford Fiesta в този изключително оспорван сегмент.
Младежите могат да получат тази кола в 11 различни цвята, като „адско оранжево“ или „драконово зелено“. Включена е и Spotify info entertainment система. Ако не знаете какво представлява тя, значи сте твърде стар за тази кола.
Ford обаче отговаря със своята „Пандора“, която можете да получите в „топящо оранжево“ „завистливо зелено“ или „бонбонено синьо“. Ford вкара „Фиестата“ си в гейм конзолите Xbox и благодарение на каскадите на бившия състезател Кен Блок сцените са гледани от 50 млн. души в YouTube. Това е една шеста от населението на САЩ. Този автомобил се продава само за 15 000 долара. Истинската стойност за компаниите обаче е връзката им с хлапетата. Защото някой ден тези младежи може да започнат да купуват много - като родителите си от миналия век.