fallback

Главният маркетинг експерт, занимаващ се с очилата на Apple, е напуснал компанията

Той се е оттеглил след скорошната премиера на Vision Pro

10:13 | 25.04.24 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Старши директорът на Apple, който ръководи усилията по продуктовия маркетинг за новите очила Vision Pro, се е оттеглил след скорошната премиера на устройството, пише Bloomberg.

Франк Казанова, който е работил за Apple в продължение на 36 години на различни позиции, включително за експанзията на iPhone в мрежата на нови оператори, е напуснал миналата седмица, показва профилът му в LinkedIn. През 2019 г. той беше обявен за първия маркетинг директор на Apple по добавената реалност, преди да оглави усилията, свързани с новите очила.

Vision Pro влязоха в продажба в началото на февруари, а Казанова присъства на пускането им в един от ключовите магазини на компанията в търговски център в Лос Анджелис, където беше и главният директор по услугите Еди Кю.

Дан Рико, директорът, който съблюдава разработката на устройството, също е близо до момента на оттеглянето си, обяви миналия месец Bloomberg News.

Струващите 3499 долара очила позиционират Apple в една категория, за която компанията вярва, че може да бъде бъдещето на изчисленията.

След силния си първоначален дебют, продажбите на дребно се забавиха. Компанията планира да обяви нова версия на операционната система за устройството през юни.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:13 | 25.04.24 г.
fallback
Още от Хардуер виж още