Стартъпът за фитнес тракери Whoop обяви, че е набрал 200 млн. долара в рамките на кръг на финансиране, воден от Vision Fund 2 на SoftBank, който оценява компанията на 3,6 млрд. долара, предава Ройтерс.
Фирмата заяви, че за начало ще използва новия капитал, за да инвестира в проучвания, в продуктово развитие и в международната си експанзия.
В кръга са се включили компаниите за дялово инвестиране IVP, Cavu Ventures, Thursday Ventures и технологичната инвестиционна банка GP Bullhound.
Основната през 2012 г. от Уил Ахмед Whoop предлага месечен абонамент за здравен мониторинг чрез безплатна фитнес гривна, която се предлага заедно с членството.
Миналата година Ахмед заяви, че клиентите използва все повече нейната технология за проследяване, за да измерват наситеността на кислород в кръвта си – важна метрика що се отнася до Covid-19.
Фитнес гривната на компанията е предпочитана и от спортисти като голф играча Джъстин Томас и куотърбекът на Kansas City Chiefs Патрик Махоумс.
Базираната в Бостън Whoop заяви, че е набрала близо 400 млн. долара до този момент.