Snap обяви, че ще пусне нова версия на своите слънчеви очила Spectacles, които ще разполагат с въможността да заснемат снимки и видео и да ги качват директно в Snapchat, предава Ройтерс.
Snap се бори да генерира повече приходи от бизнеса си със Spectacles и отписа 40 млн. долара от непродадени очила през 2017 г.
Производството на новата версия Spectacles 3 ще е по-малко, което ще позволи на Snap да продължи да инвестира в добавена реалност - основен фокус на технологичната компания.
Spectacles 3, които ще започнат да се продават тази есен, ще струват 380 долара, или почти двойно на струващата 200 долара досегашна версия. Те ще имат двойна камера, за да добавят дълбочина на снимките и видеата. След качаване на съдържанието в приложението Snapchat, потребителят може да добави светлина или 3D ефекти към снимките, допълват от Snap.
Компанията доби популярност сред потребителите отчасти заради функциите си с добавена реалност, включително такива, които наслагват ефекти на снимките.
Компанията успя да привлече 13 млн. потребители през второто тримесечие, от които 7 до 9 млн. души бяха от новите функции с добавена реалност, посочва Snap.
Миналата седмица компанията заяви, че ще набере 1,1 млрд. долара от дълг, за да финансира инвестициите си в добавена реалност, съдържание и евентуални придобивания.
Snap трябва да се фокусира повече върху това да печели от своето съдържание и потенциално може да инвестира в музика - “нещо естествено за споделяне от хората” в социалните мрежи, коментира Джим Маквей, основател на Cyndx.