Фиаското с Galaxy Note 7 може да коства много на корейския концерн Samsung и със сигурност ще е един от най-мащабните провали в света на технологиите. Според някои анализатори то ще доведе и до края на марката Note.
Но публикувано в петък ново проучване на Branding Brand показва, че онова, от което компанията вероятно се е опасявала най-много, е напът да се случи. То се опитва да даде отговор на прост въпрос – готови ли са потребителите да простят на Samsung и да си купят отново телефон на компанията?
Оказва се, че голяма част от анкетираните имат намерение да обърнат гръб на южнокорейската компания, предава PhoneArena. Цели 40 на сто от тях заявяват, че не планират да си купят повече друго устройство на Samsung, което е лоша новина не само за имиджа и репутацията на производителя, но и за финансовите резултати.
Подобна позиция изглежда крайна, но не е нелогична, като се има предвид, че Samsung бе принудена на два пъти да извади Galaxy Note 7 от пазара, а накрая да прибегне до крайна стъпка – да спре производството му.
8% от анкетираните са готови да се прехвърлят на новия Google Pixel, докато 30 на сто нямат проблем да сменят дори операционната системи и да минат на iPhone.
Проучването е извършено сред 1000 души на възраст от 18 до 62 години и е проведено на 11 и 12 октомври, като всеки от анкетираните е притежавал някакво устройство на Samsung. Повече по темата четете тук!