Очаква се Snap да направи „затворено“ пускане на своите нови очила с камера, наречени Spectacles, пише CNBC, позовавайки се на данни на The Information.
При такова пускане на пазара продуктът е достъпен само за ограничена група от потребители, преди да стане такъв за всички.
Освен това Spectacles ще се предлагат за продажба само в няколко избрани търговски обекта, допълва The Information, позовавайки се на източници, запознати със стратегията на компанията.
Като ограничава достъпността, Snap има за цел да създаде загадъчността около очилата и да повиши търсенето на продукта.
Продуктът първоначално ще се използва за заснемането на кратки видеа, които да се публикуват в Snapchat, обяви главният изпълнителен директор на компанията Евън Шпигел.
На по-късен етап Snap планира да вгради функции за разширена реалност в камерата, пише The Information.
Междувременно, докато Snap все още чертае бъдещето на Spectacles, ограниченото пускане на пазара ще предостави на компанията допълнително време, за да изпипа функциите. Освен това ще даде възможност на фирмата да запази в тайна данните за продажбите.