„Samsung се ангажира да произвежда продукти с най-високо качество и ние вземаме под сериозно внимание всеки инцидент, докладван от нашите клиенти“. Това обяви официално компанията в отговор на новините, свързани с проблемите с устройството Galaxy Note 7.
От компанията посочват, че във връзка със скорошните сведения са направили задълбочена проверка и са открили проблем с батерията. Това се случи след оплаквания от страна на потребители, че устройствата им са се запалили, докато са били включени да се зареждат.
Към 1 септември 2016 г. в света са отчетени общо 35 такива случая, а в момента се провежда задълбочена инспекция с доставчиците на устройствата, за да се идентифицират възможните засегнати батерии на пазара, допълват от Samsung.
Фирмата подчертава, че безопасността на потребителите е абсолютен приоритет за нея и тя е спряла продажбите на Galaxy Note 7.
За тези, които вече са се сдобили с устройството на пазарите, където продажбите вече са започнали, в близките седмици ще бъде извършена подмяна, така че да получат ново.
„Осъзнаваме неудобството, което това може да причини на пазара, но нашите действия са продиктувани от стремежа ни да продължим да предоставяме най-качествени продукти на нашите клиенти. Работим в тясно сътрудничество с нашите партньори, за да гарантираме подмяната на устройства да става по най-лесния и бърз начин“, допълват от Samsung.
В България продажбите на Galaxy Note 7 все още не са започнали. От компанията посочиха, че ще предоставят допълнителна информация за ситуацията у нас.