ZTE Corp., вторият по големина производител на мрежови устройства в Китай след Huawei Technologies Co., възнамерява да отвори 23 магазина за основните си устройства през тази година, за да насърчи продажбите на смартфони и потребителска електроника, предава Bloomberg.
Oколо 20 от магазините ще бъдат открити в големи китайски градове, но компанията планира да открие и по един обект в Германия, Русия и Мексико, пояснява Адам Дзън, главен изпълнителен директор на мобилния бизнес на ZTE. Така ZTE поема по стъпките на Apple Inc., чиято стратегия включва продажби в луксозни магазини - икони, ситуирани на първокласни локации като начин за насърчаване на продажбите на iPhone, iPad и Macbook.
Базираната в Шъндзън компания има за цел да продаде 70 млн. смартфона през тази година, докато през 2015 г. успя да продаде 56 млн. броя. "Магазините ще ни помогнат да повишим популярността на бранда, докато увеличаваме продажбите на места, които ценим най-много", казва Дзън.
ZTE е шестият по големина производител на смартфони през първото тримесечие по данни на IDC. Компанията има пазарен дял от 3,4 на сто, докато Samsung Electronics Co. държи 23,8 на сто, а на Apple се падат 15,4 на сто.