В сряда вечерта GoPro, производителят на преносими екшън камери, който стана публична компания през 2014 г., публикува изявление, с което призна, че ще съкрати около 7 на сто от работната си сила.
Макар официално това да бе определено като „преразпределение на ресурсите“ е трудно да не се направи връзка със слабите тримесечни резултати. Компанията обяви първия си тримесечен спад на продажбите.
Поглеждайки към ръста на приходите на GoPro от 2010 г., изглежда, че компанията има проблеми с поддържането на своя растеж. Въпреки че е нормално темповете на растеж да се свиват след период на силно нарастване, сривът в темпа на растеж на приходите на GoPro е по-скоро стремглав. Акциите на компанията са под натиск от есента насам, от когато (на два пъти) компанията намали цената на своя ултракомпактен фотоапарат HERO4 Session само няколко месеца след старта на продажбите през юли.