Потребителският ентусиазъм към Apple Watch впечатлява изпълнителният директор на технологичния концерн Тим Кук, пише CNBC. От своя страна часовникът с ранна доставка бе разпродаден за половин час, добавя MarketWatch.
По време на посещение в магазин на Apple в американския щат Калифорния Кук коментира, че реакциите към умния часовник на компанията са „необикновени“.
„Потребителите ни дават страхотна обратна връзка, а поръчките също са страхотни“, заявява директорът на Apple.
Заобиколен от множество клиенти в магазина в Пало Алто, Кук показва своя избор на часовник – от неръждаема стомана и с бяла каишка.
За новата джаджа на Apple, около която се вдига много шум в последните седмици и месеци, могат да се подават предварителни заявки от петък сутринта. Часовниците с доставка през април се разпродадоха за броени часове. Купувачите на някои от моделите няма да ги получат до май, докато други – ще почакат поне до юли.
Анализаторът в Piper Jaffray Джийн Мънстър коментира, че моделите, които щяха да се предлагат на официалната дата 24 април, са свършили в рамките на първите 10 до 30 минути, в зависимост от модела на часовника.
Тя отбелязва, че търсенето на моделите с доставка между 4 и 6 седмици или през юни и юли също е било голямо. Според нея предлагането не е било достатъчно, тъй като търсенето е било изключително силно.
Мънстър смята, че заради ограниченото предлагане Apple едва ли ще обяви публично информация за продадените устройства през уикенда. Тя очаква продажби за 1 млн. часовници за трите дни и 2,3 млн. за тримесечието.
Анализаторът е на мнение, че търсенето ще се увеличава, щом потребителите видят устройството.