Благодарение на голямата конкуренция на технологичния пазар големите компании се стремят да създават уникални модели смартфони, които да бъдат предпочитани от потребителите и да носят огромни печалби.
Много често обаче в стремежа си да бъдат креативни компаниите търпят големи загуби. Това се случи и с канадската телекомуникационна компания Blackberry.
Телевизия Bloomberg класира четирите най-големи провала на мобилния производител.
На последното място е BlackBerry Storm – първият опит на компанията да „убие“ iPhone, но заради калпав софтуер и ниските продажби телефонът бе остро критикуван.
На трето място е моделът Playbook. Отговорът на Blackberry на iPad от Apple. Дебютира през 2011 година без поддържането на възможност за проверка на имейл. Продадени са били едва 150 000 бройки за първото тримесечие на 2012 година.
Кои са останали несполучливи модели на Blackberry вижте във видеото на Bloomberg.